Main Page Sitemap

Most viewed

Il limite annuo massimo deducibile è.615,20 euro per le auto, ed è riferito al solo canone di noleggio al netto dei costi per le prestazioni accessorie..
Read more
Titanfall per PC, rafforzate le misure anti-cheat: al via i ban dei furbetti. Respawn pubblicherà nuovi giochi nel 2019. Disponibilità: solo 9, il venditore selezionato per..
Read more

Ae sconte


ae sconte

co mugugni Stà a vedar Che desso i lo ciama Ponte dei tre pugni Ponte de la paxe. E per l'ultima volta ti osservo? EL ponte sensa nome Il quarto ponte sul Canal Grande. Ciao More come ti stà? Salotti, specchi, prosecco fresco al bar - la Fenice si, rinasce sempre e trionfa nelle sue pallide dorature. E alla nota fatidica la voce slitta, scivola, sparisce.

Poesie inedite veneziane



ae sconte



ae sconte

Tutto quello che vi passa per la testa.
Inviatemi quello che volete, magari con una vostra foto, e io pubblicher tutto qui.
Pacchetti estate tutto incluso: Pacchetto famiglia con 2 adulti 2 figli minorenni Appartamento primo piano con Balcone.
La Carta socio Coop ti offre occasioni di risparmio interessanti per tutta la famiglia, anche per le spese che riguardano auto e abitazione, veterinari e asili nido.
A Milano e a Roma ti assicuro che funziona cos, oltre che per me anche per un buon numero di persone che conosco e che fanno tutte come.

Quadriga doro dei cavalli e palazzi Che sembran fatti di finissimi e delicati pizzi. Sempre dritta, la testa alta, arriva alla fine dellaudizione. Sui lati de la so bici, el gaveva sistemà do cassete de legno, sempre cariche de atrezzi e de calche vida de ricambio. Gianni Vivian Savo zente chi che stà mal? Immersa in sonnolenza fino al mattino, Venezia, a volte, e un fantasma, a volte viva! Sè qualchedun me serca per motivi vari in botega i risponde."Fabio zè fora co i cari!". Ai magna magna de Cà Farsèti merde de can e tanti péti, a quei che vol butàr su el Mose 'na bela bata e un fràco de nse, a queli che la lagna sporca e inquina un bel cristèr de ogiàzzo e varechna,. Un applauso proprio gentile. El careto zalo el zè el pi longo stago 'tento de no 'ndar sora el pongo (merda). E sempre sulla stessa nota la voce scivola, sparisce. Mi brontolo ma no saria da manco, specie de sera co torno indrio stanco. A Venessia, mi s de quanti scalini zè fato ogni ponte anca a quelo che al me careto serve le zonte.


Sitemap